مجتمع توليدي صنعتي as مجتمع توليدي صنعتي as .

مجتمع توليدي صنعتي as

تاريخچه سقف وافل

 

عملكرد سازه اي سقف هاي وافل از هزاران سال پيش براي بشر شناخته شده بوده و شايد بتوان اولين كاربرد بشر از سيستم سقف هاي وافل را مربوط به بناي آكروپوليس يونان دانست. بخش اعظم اين بنا در سال هاي 429 تا 461 پيش از ميلاد ساخته شده است. نمونه بارز ديگري از سقف وافل را مي توان در نقاشي معروف شام آخر اثر لئوناردو داوينچي مشاهده نمود. از ديگر سازه هاي باستاني ساخته شده با سيستم سقف وافل بناي معبد پانتئون رم مي باشد كه در سال 118 ميلادي ساخته شده و همچنان پابرجاست.

 

 

                      

 

 

        

از اوايل قرن 19 ميلادي و با پيشرفت علم و ورود به عصر جديد ساخت سازه هاي مهندسي، ساخت ساختمان ها با كاربري هاي مختلف با سيستم سقف وافل كلاسيك در آمريكا و كشورهاي اروپايي آغاز گرديد. مزيت هاي فني سقف  وافل در كنار زيبايي خاص اين سقف موجب گرديد اين سقف مورد استقبال معماران قرار گرفته و در سازه هاي مختلفي نظير فرودگاه ها، پاركينگ ها، برج هاي مسكوني، هتل ها، مراكز تجاري، موزه ها، دانشگاه ها و ... مورد استفاده قرار بگيرد.

در ايران نيز ساختمان هاي مهم بسياري و بعضا با قدمت بالا با سيستم سقف وافل و با استفاده از قالب هاي فلزي و يا فايبرگلاس ساخته شده اند. از جمله اين ساختمان ها مي توان به كتابخانه ملي، فرودگاه تبريز، راه آهن تهران، ايستگاه راه آهن اصفهان (سال ساخت 1354)، ساختمان هاي متعدد از دانشگاه هاي سراسر كشور ، ساختمان نظام مهندسي استان يزد، ساختمان مركزي دانشگاه شيراز و ... اشاره نمود. صعوبت كار با قالب هاي فلزي و فايبرگلاسي مانع از گسترش اين تكنولوژي در ايران در گذشته بوده است. در ساليان اخير با روشن شدن مزاياي سقف هاي دال مجوف و ساخت قالب هاي جديد از جنس پلاستيك مقاوم و فشرده و با مرتفع نمودن ديگر مشكلات فني و اجرايي سقف هاي وافل استفاده از اين تكنولوژي رو به افزايش مي باشد.

 

                      

در ساليان اخير سقف‌هاي دال مجوف بتني مورد استقبال صنعت ساختمان كشور قرار گرفته است . در اين نوع سقف‌ها هدف حذف بتن ناكارامد در بخش هايي از سقف مي‌باشد تا با كاهش حداكثري در وزن مرده سقف و حداقلي در سختي خمشي سقف بتوان دهانه هاي بلند را به طور اقتصادي پوشش داد. در سقف هاي وافل از قالب‌هاي غيرماندگار وافل براي ايجاد حفره در سقف و حذف بتن ناكارمد استفاده مي‌گردد.

قالب سقف وافل (Waffle Slab) داراي پشتوانه فني و آزمايشگاهي و تجربه عملكرد مورد قبول در زلزله هاي متعدد در سراسر جهان مي‌باشد و صريحاً در آيين نامه هاي ملي مانند مبحث 9 مقررات ملي ساختمان و آيين‌نامه‌هاي بين‌المللي مانند آيين نامه بتن آمريكا ACI318 مورد اشاره قرار گرفته و ضوابط كامل كاربرد و طراحي آن در اين آيين‌نامه‌ها تدوين شده است. اين سيستم در آيين نامه بتن ايران نيز به عنوان يكي از سيستم هاي قابل قبول عنوان شده است.

لازم به ذكر است كه در فهرست بهاي واحد پايه رشته ابنيه سازمان برنامه و بودجه كشور نيز آيتم وافل موجود مي باشد (آيتم 05405).

 

ACI318

 

 

آيين نامه بتن ايران

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۹:۵۹ توسط:as موضوع: نظرات (0)

معرفي قالب سقف گرين وافل


 

 

 مونتاژ كردن قالب سقف
وافل نوعي قالب سقف پلاستيكي است. قالب ها با استفاده از پيچ و مهره تا اندازه دلخواه قابل مونتاژ است و با توجه به طراحي قالب بندي سقف مي توان قالب را به صورت دال يك يا دوطرفه مونتاژ كرد. مونتاژ كردن قالب ها در ابتداي پروژه و براي سقف اول انجام مي گيرد و در طول پروژه معمولا نيازي به باز كردن پيچ و مهره ها نمي باشد.
 

 

 روش هاي زير سازي سقف
زير سازي اين نوع سقف تقريبا شبيه قالب سقف تيرچه بلوك بوده و مي توان با لوازم معمول موجود در كارگاههاي ساختماني از قبيل: چوب و چهار تراش، قوطي فلزي، لوله داربست و لوازم مشابه ديگر استفاده كرد. زير سازي به اين صورت است كه ابتدا در جهت عمود بر تيرچه ها، قوطي،يا لوله داربست و يا چهار تراش با فاصله مناسب قرارداده مي شود ، سپس جك هاي مخصوص سقف در زير آن قرار مي گيرد و خيز منفي لازم طبق آيين نامه اعمال مي گردد.

 

     

 

     

 چيدمان قالب
پس از زيرسازي براي قالب سقفي وافل، با توجه به نقشه ها قالب هاي از قبل مونتاژ شده در كنار يكديگر قرار مي گيرند. 

سقف"گرين وافل" يكي از انواع قالب سقف، در انواع اسكلت هاي بتني و فلزي قابل استفاده است، همچنين مي توان با تغيير نحوه مونتاژ قالب، سقف را به صورت دال يك يا دو طرفه اجرا كرد. نكته ايي كه لازم است عنوان شود اين است كه قالب ها با توجه به دهانه هاي مختلف يك بار به وسيله پيچ و مهره تا سايز مورد نظر مونتاژ مي گردد و در انتهاي قالب، قطعه ايي به صورت درپوش بسته مي شود، و در زمان جدا سازي قالب يا حمل آن ديگر نياز به باز كردن پيچ و مهره ها نمي باشد و در ادامه كار قالب به صورت يك پارچه در طول هاي مختلف قابل حمل است.

در اين روش جان تيرچه ها و تاي بيم(شناژ مخفي) ها به صورت دقيق اجرا مي گردد و ديگر نگراني از كنترل جان در اين سقف وجود ندارد. همچنين به دليل استحكام قالب، عبور و مرور بر روي آن به آساني انجام ميگيرد. اين قالب جهت جداسازي نياز به چرب كردن ندارد و به دليل جنس آن مي توان تا زمان باز كردن قالب سقف بتني، از عمل آوري بتن اطمينان حاصل كرد.

 

    

 

    

 اجراي دال دوطرفه

 ميلگرد گذاري
به دليل طراحي خاص قالب، تيرچه به صورت درجا اجرا مي گردد. با اين روش تمامي مشكلات ساخت تيرچه و حمل آن نيز حذف مي­شود. با توجه به عدم محدوديت در طراحي تيرچه، با اين روش مي توان تيرچه هاي دوبل را حذف كرد كه اين امر سبب مي­شود به دليل كاهش وزن بتن، وزن سقف تا 70 كيلوگرم بر متر مربع كاهش يابد.

درصورت نياز به افزايش جان تيرچه به هر مقدار (مثلا 12سانتي متر) در قالب سقفي "گرين وافل" مي­ توان اعمال كرد كه اين امر به سبك سازي سازه كمك زيادي خواهد كرد.

از محاسن ديگر اجراي تيرچه درجا، عدم نياز به جابجايي خاموت در تيرهاي اصلي هنگام بستن آرماتور تيرچه است. در اجراي تيرچه درجا پيوستگي بتن و صلبيت سقف به خوبي رعايت مي­ گردد كه اين امر موجب كاهش لرزش سقف در زمان بهره برداري مي­ گردد. همچنين مي توان نظارت و كنترل دقيق بر سايز آرماتور و آرايش آن تا زمان قبل از بتن ريزي انجام گيرد.

پس از قرار دادن ميلگرد، تيرچه ها و تقويتي مورد نياز، ميلگرد حرارتي نيز اجرا مي گردد.

 

       

اجراي تيرچه درجا با استفاده از خرپاي خام كارخانه ايي يا خاموت دست ساز

         

 
 امكان عبور تاسيسات از داخل سقف
با توجه به شكل سقف(دال موجَوَّف) مي­توان از فضاي موجود در زير سقف با رعايت مباحث آيين نامه ايي محل هايي براي عبور تاسيسات در نظر گرفت. عبور تاسيسات از داخل يا زير سقف باعث سبك شدن وزن كف سازي و در نتيجه بار مرده خواهد شد، همچنين مي توان به افزايش ارتفاع مفيد سقف و نيز تعميرات راحت تاسيسات در زمان بهره برداري اشاره كرد.

 

                                                                   

  نماي زير سقف
نماي زير سقف كاملا اكسپوز مي­باشد و مي توان از اين نما در سقف پاركينگ ها و مشاعات، بدون نياز به نازك كاري بهره برداري كرد. همچنين با توجه به ممنوعيت استفاده از بلوك هاي پلي استايرن در سقف پاركينگ­ها، مدارس و ... سقف "گرين وافل" هم از نظر كيفيت اجرا و هم از نظر هزينه كمتر، بهترين جايگزين خواهد بود.

 

    

 

    

    

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۷:۵۱ توسط:as موضوع: نظرات (0)

قالب سقف گرين وافل


مجموعه گرين وافل به عنوان يكي از اولين و بزرگ ترين توليدكننده هاي نسل جديد قالب سقف وافل در ايران و منطقه محسوب مي شود كه با به روزآوري روش هاي متداول ساخت و ساز، تحولي نوين در اين صنعت ايجاد كرده است.

قالب سقف گرين وافل به عنوان يك قالب موقت و غيرماندگار محسوب مي شود كه بعد از بتن ريزي از سقف خارج و به دفعات متعدد (بيش از ۵۰ بار) قابل استفاده است. اين نوع سقف در گروه سقف هاي دال موجوف يا قابلمه اي دسته بندي مي شود كه وزن را مي گيرد و بتن را در پروژه به حداقل مي رساند.

 

مزاياي سقف وافل
از مزاياي قالب غير ماندگار سقف مي توان به موارد زير اشاره كرد:

حذف بلوك سقفي (پلي استايرن)
 اجراي تيرچه به صورت درجا
عدم دفن مصالح مازاد در بتن
قابل بازيافت بودن قالب وافل حافظ محيط
 

خدمات گرين وافل
خدمات مجموعه گرين وافل در زمينه قالب سقفي غيرماندگار به شرح زير مي باشد:

طراحي و بهينه سازي انواع سازه ها توسط دفتر فني مجرب
اجراي تخصصي اسكلت بتني با سيستم وافل
اجرا و پيمان كاري سقف وافل
فروش و اجاره قالب وافل
 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۶:۰۰ توسط:as موضوع: نظرات (0)

گرين وافل

سيستم سقف وافل در شيراز "گرين وافل"، پس از چندين سال تحقيق و بررسي نياز هاي صنعت ساختمان كشور و بررسي سقف­ هاي متعارف سنتي و با در نظر گرفتن مفاد آيين نامه ­هاي ساختمان پا به عرصه ساخت و ساز كشور گذاشته است. در واقع اين نوع سقف بروزآوري روش هاي متداول در حال اجرا با قالب هايي به همين نام مي ­باشد، كه بدون برهم زدن ابزار و روش هاي موجود و تحميل هزينه هاي سنگين با اصلاح الگوي مصرف مصالح و روش اجرا از دفن مصالح گران مانند تيرآهن، ميلگرد، بتن، سفال، پلي استايرن(فوم) و پرت مصالح و منابع ملي جلوگيري مي­ كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۴:۵۶ توسط:as موضوع: نظرات (0)

لوله و اتصالات ساختماني


 

 

يكي از اجزاي اصلي ساختمان لوله ها و اتصالات آن ها هستند و يكي از مراحل مهم ساختمان سازي لوله كشي ساختمان و اجراي تاسيسات آن است. احتمالا با لوله ها آشنا هستيد و مي دانيد كه قطعه اي استوانه اي و توخالي هستند. لوله ها در اندازه هاي مختلفي وجود دارند و به منظور انتقال انواع جريان ها مورد استفاده قرار مي گيرند. به عنوان مثال جريان آب، برق، گاز و ... . منظور از اتصالات نيز تجهيزاتي هستند كه به وسيله ي آن ها لوله ها را به يكديگر متصل مي كنند. براي اطلاعات بيشتر در رابطه با لوله و اتصالات ساختماني با ادامه ي اين مطلب از وبسايت مجتمع توليدي صنعتي a.s همراه باشيد.

 

 

 

انواع لوله و اتصالات ساختماني
در گذشته بيش تر از لوله هاي فلزي گالوانيزه براي ساختمان استفاده مي شد اما امروزه لوله هاي پلاستيكي جايگزين آن ها شده كه مزاياي زيادي نسبت به لوله هاي فلزي دارند. به عنوان مثال زنگ نمي زنند و پوسيدگي ندارند.

لوله و اتصالات در انواع و اقسام مختلفي وجود دارند. اما آنهايي كه براي ساختمان استفاده مي شوند را مي توان در چهار گروه كلي مورد بررسي قرار داد كه عبارتند از:

لوله ي آب
لوله ي فاضلاب
لوله ي برق
لوله ي گاز
براي لوله هاي آب معمولا از لوله هاي تك لايه از جنس پلي پروپيلن (pp) و پنج لايه رولي از جنس پكس آل پكس (pex - al - pex) يا شاخه اي از جنس پلي پروپيلن آل پكس (pp - al - pex) استفاده مي شود. لوله كشي فاضلاب و برق با استفاده از لوله هاي پليكا از جنس پي وي سي يا يو پي وي سي (pvc – upvc) انجام مي شود. براي لوله هاي گاز نيز معمولا از لوله هاي فولادي سياه استفاده مي شود.

 

توليد كننده لوله و اتصالات ساختماني
مجتمع توليدي صنعتي a.s در شيراز، با افتخار اولين و بزرگ ترين توليد كننده ي لوله ي تك لايه يا سبز در ايران مي باشد كه در سال 1374 پا به عرصه ي توليد گذاشت. پس از آن توليد لوله هاي پنج لايه جوشي يا فويلدار، لوله هاي پي وي سي و يو پي وي سي و لوله هاي پلي اتيلن نيز توسط اين مجتمع انجام شد.

لوله هاي پنج لايه ي توليد شده در گروه صنعتي a.s از نوع “pp - al - pex” مي باشند كه كيفيتي برابر با لوله هاي “pex – al – pex” دارند اما با اتصالات تك لايه مورد استفاده قرار مي گيرند. همانطور كه مي دانيد اتصالات لوله هاي پنج لايه بسيار گران هستند و استفاده از اتصالات pp براي لوله هاي پنج لايه مي تواند تاثير زيادي در كاهش هزينه هاي ساختمان داشته باشد.

 

فروش لوله و اتصالات ساختماني
مجتمع توليدي صنعتي a.s با سابقه اي طولاني و درخشان آماده ي همكاري با شما عزيزان مي باشد. چنانچه در زمينه ي فروش عمده لوله و اتصالات ساختماني فعاليت داريد، مي توانيد اين محصولات را با تخفيف ويژه از اين مجتمع تهيه نماييد. همچنين اين مجمتع آمادگي خود را جهت همكاري با انواع فروشگاه لوله و اتصالات ساختماني در شيراز و همچنين ساير شهرستان هاي كشور اعلام مي دارد.

 

بهترين لوله و اتصالات ساختماني
بدون شك مجتمع توليدي صنعتي a.s يكي از بهترين توليد كنندگان ايران در اين زمينه مي باشد. تمامي محصولات اين كارخانه با بالاترين كيفيت و داراي نشان استاندارد و انواع گواهينامه هاي بين المللي مي باشد. علاوه بر اين، واحد كنترل كيفيت اين مجتمع مجهز به آزمايشگاهي حرفه اي است كه داراي انواع دستگاه ها و تجهيزات پيشرفته و همچنين متخصصان با تجربه است. بنابراين آماده ي تست و مقايسه ي انواع لوله با لوله هاي توليدي a.s هستيم.

با توجه به موارد بالا به شما اطمينان مي دهيم كه يكي از برترين و بزرگ ترين كارخانجات در زمينه ي توليد و تامين انواع لوله و اتصالات ساختماني هستيم و محصولات با كيفيتي را به مشتريان عزيز خود ارائه مي دهيم.

 

پخش لوله و اتصالات ساختماني
مجتمع توليدي صنعتي a.s بيش از دو دهه است كه محصولات خود را در بازار عرضه مي كند. همچنين در اجراي تاسيسات انواع پروژه هاي ساختماني نيز از محصولات اين شركت استفاده شده است. موضوع مهم در اين ميان رضايت مشتريان عزيز ماست كه مهم ترين نكته براي ارزيابي يك شركت است.

شما عزيزان هم چنانچه در زمينه ي پخش لوله و اتصالات فعاليت داريد، مي توانيد انواع آن را از اين كارخانه خريداري نماييد. لازم به ذكر است كه محصولات اين شركت براي همكاران پخش لوله و اتصالات ساختماني، با كمترين سود و تخفيفات ويژه ارائه مي گردد.

 

خريد لوله و اتصالات ساختماني
در هنگام ساختمان سازي يكي از موضوعات مهم را مي توان خريد و اجراي لوله و اتصالات آن دانست. چرا كه اگر از كيفيت خوبي برخوردار نباشند و يا به درستي اجرا نشوند، مي تواند صدمات و آسيب هاي زيادي را به ساختمان شما وارد كند. امروزه لوله هايي كه جنس آن ها پلاستيكي يعني در واقع از پلي پروپيلن، پي وي سي و يو پي وي سي براي لوله هاي آب و فاضلاب مي باشند، مورد استفاده قرار مي گيرند. بنابراين ديگر لوله هاي فلزي در ساختمان به كار برده نمي شوند. چون معايب زيادي داشتند و لوله هاي پلاستيكي كه اكنون كاربرد دارند معايب آن ها را پوشش داده اند.

جنس لوله هاي توليد شده در مجتمع توليدي صنعتي a.s از پلي پروپيلن و يو پي وي سي مي باشد و از كيفيت بالايي برخوردار است. همچنين در صورت نياز تيم اجرايي نيز به محل پروژه ي شما اعزام خواهد شد. بنابراين با خيال راحت مي توانيد لوله و اتصالات پروژه هاي ساختماني خود را از اين توليدي خريداري نماييد.

 

قيمت لوله و اتصالات ساختماني
پخش لوله و اتصالات شركت a.s با بهترين قيمت و كيفيت به شما عزيزان عرضه مي شود. از آنجايي كه تفكر ما بر فروش بيشتر است نه سود بيشتر، بنابراين از قيمت مناسب محصولات ما اطمينان داشته باشيد. جهت اطلاعات بيش تر در رابطه با قيمت محصولات ما و ارسال ليست قيمت مي توانيد با دفتر فروش مركزي در شيراز به شماره هاي 07138310801 ، 07138310802 و 07138203055 تماس حاصل نماييد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۶:۲۵ توسط:as موضوع: نظرات (0)

لوله و اتصالات

 

 

اهميت لوله و اتصالات بر هيچ كس پوشيده نيست. اگر از محصولات با كيفيت و استاندارد استفاده نشود و همچنين به صورت دقيق و اصولي اجرا نشود، مي تواند خسارات و صدمات سنگيني را به ساختمان وارد كند.

مجتمع توليدي صنعتي a.s، توليد كننده ي انواع لوله و اتصالات با كيفيت و استاندارد مي باشد كه انواع گواهينامه هاي بين المللي را در اين زمينه داراست. شما مي توانيد انواع لوله و اتصالات پليمري كه در واقع جنس آن ها از پلي پروپيلن، پلي اتيلن و يو پي وي سي مي باشد را از اين مجتمع تهيه نماييد.

لازم به ذكر است كه چنانچه داراي فروشگاه لوله و اتصالات و يا شركت پخش لوله و اتصالات هستيد، مي توانيد با تخفيف ويژه محصولات مورد نياز خود را خريداري نماييد. شما مي توانيد در بخش محصولات سايت لوله و اتصالات را مشاهده كنيد.

 

 

 

انواع لوله و اتصالات
لوله و اتصالات طيف بسيار گسترده اي دارند و در انواع مختلفي موجود مي باشند.

انواع لوله كه در مجتمع توليدي a.s توليد مي شود، عبارتند از:

لوله تك لايه كه از جنس پلي پروپيلن و براي مصارف آشاميدني و آبرساني مي باشد.
لوله پنج لايه كه تركيبي از پليمر و آلومينيوم است. اين لوله نيز براي مصارف آشاميدني كاربرد دارد.
لوله PVC كاربرد آن هم براي مصارف آشاميدني و فاضلاب و هم براي برق است.
لوله پلي اتيلن كه در كشاورزي و به منظور آبياري به كار برده مي شود.
بنابراين براي كاربرد هاي زير مي توان از لوله هاي a.s استفاده كرد:

لوله هاي آب رساني
لوله هاي برقي
لوله هاي فاضلابي
لوله هاي آبياري
انواع اتصالات لوله ي توليدي در كارخانه ي a.s نيز به شرح زير مي باشند:

اتصالات جوشي
لوله ها هر كدام كاربرد مخصوص به خود را دارند و در صنايع مختلفي استفاده مي شوند. در صنعت ساختمان سازي تقريبا تمامي اين لوله ها كاربرد دارند. به منظور آبرساني از لوله هاي تك لايه و پنج لايه، جهت انتقال خطوط برق و همچنين فاضلاب، از لوله هاي pvc استفاده مي شود. لوله هاي پلي اتيلن در صنعت كشاورزي و به منظور آبياري به كار برده مي شوند. در صنايع غذايي و داروسازي و ديگر صنايع نيز از لوله ها استفاده مي شود. لوله پنج لايه توليدي در اين شركت از نوع جوشي يا شاخه اي يا فويلدار مي باشد كه نسبت به لوله هاي پنج لايه ي رولي مزايايي دارد. از جمله اينكه توسط اتصالات جوشي به يكديگر متصل مي شوند و نياز به خريد اتصالات گران قيمت كوپلي نخواهيد داشت. بنابراين در هزينه هاي شما صرفه جويي خواهد شد.

اتصالات به منظور اتصال و برقراري ارتباط بين دو يا چند لوله استفاده مي شود. اتصالات جوشي بهترين نوع اتصالات هستند كه استحكام بالايي دارند و احتمال هر گونه نشتي را به حداقل مي رسانند، چرا كه به لوله ها جوش مي خورند. البته نوع اتصالات به نوع لوله ها نيز بستگي دارد و هر نوع لوله اي اتصالات مخصوص به خود را دارد. بوشن، سه راهي، زانو، مغزي، مهره ماسوره، درپوش، تبديل، بست، شابلون، شير فلكه و ... از انواع اتصالاتي هستند كه كاربرد زيادي دارند.

 

انواع لوله و اتصالات پليمري
امروزه استفاده از لوله و اتصالات پليمري بسيار فراگير شده است. در گذشته لوله و اتصالات فلزي بودند كه معايب زيادي داشتند. اما اولين بار در آلمان انواع پليمري آن به كار گرفته شد و رفته رفته در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت. مفتخريم بگوييم كه مجتمع توليدي صنعتي a.s نيز اولين توليد كننده ي لوله سبز يا لوله تك لايه در ايران است.

در واقع انواع لوله و اتصالات پلاستيكي شركت a.s از نظر جنس به موارد زير تقسيم بندي مي شوند:

پلي پروپيلن (PP)
يو پي وي سي (U.P.V.C)
پلي اتيلن (PE)
از مزاياي اين نوع لوله ها در مقابل لوله هاي فلزي مي توان به موارد زير اشاره كرد:

انتقال حرارت در آن ها بسيار پايين بوده و نسوز هستند.
قابليت انعطاف پذيري بالايي دارند.
در برابر ضربه مقاومت بيش تري از خود نشان مي دهند.
استحكام و دوام بالايي دارند.
در برابر عوامل محيطي و جوي مقاوم هستند.
اتصالات آن به راحتي انجام مي شود.
وزن سبكي دارند.
 

توليد كننده لوله و اتصالات
مجتمع توليدي صنعتي a.s، توليد كننده انواع لوله و اتصالات در شهرك صنعتي شيراز مي باشد. اين شركت در ابتدا با توليد لوله ها و اتصالات تك لايه يا همان لوله هاي سبز قديمي آغاز به كار كرد و نام اولين توليد كننده ي لوله هاي تك لايه در ايران را به خود اختصاص داد. پس از آن توليد لوله هاي پنج لايه، يو پي وي سي و پلي اتيلن را نيز در دستور كار خود قرار داد.

بنابراين در حال حاضر محصولات توليدي اين كارخانه عبارتند از:

لوله هاي تك لايه مخصوص آبرساني
لوله هاي پنج لايه جوشي براي آبرساني
لوله هاي پليكا يا يو پي وي سي به منظور استفاده در صنعت برق و آب و فاضلاب
لوله هاي پلي اتيلن براي آبياري و آبرساني
اتصالات جوشي
لازم به ذكر است كه اين محصولات در انواع سايز ها توسط مجتمع توليدي صنعتي a.s توليد مي گردند. چنانچه نياز به محصولاتي علاوه بر توليدات اين كارخانه داشته باشيد، توسط اين شركت با بهترين كيفيت و قيمت مناسب تامين خواهد شد. به عنوان مثال لوله و اتصالات گالوانيزه، لوله هاي آتش نشاني، نوار تيپ و ... .

 

فروشگاه لوله و اتصالات
مجتمع توليدي صنعتي a.s آماده ي همكاري با تمام فروشگاه هاي لوله و اتصالات در سطح كشور مي باشد. با خريد از اين مجتمع توليدي، علاوه بر كيفيت بالاي محصولات، از قيمت مناسب و تخفيفات ما نيز بهره مند خواهيد شد. همچنين اين شركت آمادگي خود را به منظور همكاري با انواع پروژه هاي ساختماني جهت تاسيسات آن اعلام مي كند. اين شركت هم تاسيسات مورد نياز شما را توليد و تامين مي كند و هم توسط اكيپ حرفه اي تاسيسات را اجرا خواهد كرد.

 

شركت پخش لوله و اتصالات
اگر شركت پخش لوله و اتصالات داريد و به صورت عمده اين محصولات را خريداري مي كنيد، اين مجتمع توليدي تخفيفات ويژه اي را براي عمده فروشان در نظر گرفته است. براي اطلاعات بيش تر از طريق شماره تماس هاي 07138310801 و 07138310802 با ما در تماس باشيد.

 

سايت لوله و اتصالات
تمامي محصولات مجتمع توليدي صنعتي a.s در اين وبسايت موجود مي باشد. شما مي توانيد از منوي محصولات آن ها را مشاهده كرده و درخواست خود را جهت تهيه ي محصولات مورد نيازتان براي ما ارسال نماييد. جهت اطلاع از قيمت به روز محصولات، لطفا با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۲:۰۶ توسط:as موضوع: نظرات (0)

مجتمع توليدي صنعتي as

در سال 1374 با توليد لوله سبز قدم به عرصه توليد نهاد وافتخاراولين توليد كننده لوله سبز را در  ايران نصيب خود نمود.در همين راستا و با پيشرفت صنعت ساختمان اقدام به توليد نسلي جديد از لوله هاي آبرساني ساختمان تحت ليسانسSafe Building Technolog انگلستان نمود كه همان لوله هاي Pex-Al-Pex "پنج لايه" مي باشد- با توجه به هزينه بيشتري كه لوله كشي با لوله هاي 5لايه نسبت به لوله هاي سبز داشت و با در نظرگرفتن كيفيت لوله هاي 5 لايه گروه صنعتي a.s اقدام به توليد لوله هايي نمود كه نسل جديد لوله هاي 5 لايه لقب گرفت- لوله PP-Al-Pex كه تمامي قابليت هاي لوله 5 لايه را شامل و قابليت استفاده از اتصالات PP "سبز" را در سيستم لوله كشي ساختمان دارد. بدين ترتيب لوله هاي استفاده شده در سيستم لوله كشي ساختمان از نوع 5 لايه مي باشد و با هزينه برابر با هزينه لوله كشي با لوله هاي PP "سبز" . با پيشرفت روزافزون صنعت ساختمان، گروه توليدي a.s اقدام به توليد ورق آلومينيوم كامپوزيت با نام اختصاري  a.s bond نمود كه باز هم اولين توليد كننده اين نوع ورق و اين بار در جنوب ايران لقب گرفت.

گروه صنعتي a.s بعد از لوله و اتصالات در شيراز در جهت تكميل سبد محصولات تأسيساتي ساختمان اقدام به توليد لوله هاي PVC نمود كه اين محصول در دو رنگ مشكي و طوسي و هماهنگ با استانداردهاي تبعين شده توليد و وارد بازار تأسيسات سراسر كشور شد و اكنون گروه صنعتي a.s اقدام به توليد اتصالاتي جهت لوله هاي پنج لايه Pex-Al-Pex (اتصالات PPA ) نمود كه براي اولين بار در ايران و باز هم توسط گروه صنعتي a.s در اسفند ماه سال 88 رونمايي شده تا توان توليد صنعتگران ايراني بر همگان مسجل شود.اين اتصالات با قيمتي در خور توجه و با كيفيتي قابل توجه توليد شده كه قابليت استفاده در سيستم لوله كشي آب گرم را هم دارد.گروه صنعتي a.s در گامي ديگر در جهت تأمين نياز صنعت تأسيساتي ساختمان در برنامه اي كوتاه مدت اقدام به توليد اتصالات PVC خواهد نمود تا نام بزرگترين گروه صنعتي تأسيساتي ايران را بر افتخارات گذشته خود اضافه كند.

مجتمع توليدي صنعتي آبفشان ساحل شيراز در سال 1389 با هدف ايجاد اشتغال و استفاده بهينه از منابع آبي و جلوگيري از هدر رفتن آب و پاسخگويي به افزايش تقاضا و تأمين نيازهاي عمومي به مصرف انواع محصولات آبياري قطره اي با تهيه وخريد ماشين آلات مورد نياز و به كار گيري نيروهاي متخصص و آگاه به دانش روز وبا اعتقاد به اينكه كيفيت ضامن امنيت اقتصادي ماست شروع فعاليت خود را  بر اساس طرح ها و اجراي سيستم هاي آبياري در بخش كشاورزي آغاز نمود.اين شركت فعاليت خود را با دو خط توليد با ظرفيت اسمي 6000 تن در سال آغاز وبا بهره گيري از فن آوري و دانش روز و بكار گيري نيروهاي مستعد و كاردان ، سعي در بالا بردن و بهبود روز افزون سطح كمي و كيفي محصولات خود نموده است . هم اكنون اين مجموعه با استفاده از فناوري و تكنولوژي روز و داشتن 5 خط توليد و  ظرفيت اسمي 1200 تن و با اخذ گواهينامه ها و تاييديه هاي ملي و بين المللي به عنوان يكي از بزرگترين و معتبرترين توليد كنندگان محصولات نوار تيپ مشغول به فعاليت مي باشد.

قالب هاي سقف گرين وافل، جهت اجراي سقف هاي بتني با تيرچه درجا قابل استفاده در ساختمان هاي اسكلت فلزي و بتني ، امكان كاهش هزينه هاي ساخت تا 30% ، محصول جديد مجتمع توليدي و صنعتي a.s مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۹:۲۲ توسط:as موضوع: نظرات (0)